Customer Care met een glimlach

Gegarandeerd bereikbaar via ieder gewenst kanaal.

Onze Customer Care in de praktijk

Jouw bedrijf groeit en de mailbox van de klantenservice loopt vol. De telefoons rinkelen en op social media verschijnen ongezellige berichten dat het lang duurt voordat men antwoord krijgt… alarm, dit gaat ten koste van de conversie! 

Hoog tijd om het professioneler aan te pakken! Met onze klantenservice medewerkers loopt het voortaan op rolletjes. De telefoon wordt snel opgepakt, de vragen worden beantwoord zoals jij dat wil en alle twijfels bij prospects worden weggenomen. Nieuwe klant erbij, leuk! Wij werken in jouw CMS en CRM en waar nodig schakelen wij met externe partijen om jouw klanten te verrassen met onze service. 

BX3A9431

Wat we met plezier voor je doen:

Gegarandeerde bereikbaarheid

Wij nemen de telefoon razendsnel op! Mails beantwoorden wij dezelfde dag nog.

Efficiënte verwerking van klantvragen

Door middel van een strakke standard of procedure weten wij iedere vraag van jouw klant op de beste wijze te beantwoorden.

Multichannel klantcontact

Wij zijn niet alleen heel goed aan de telefoon, maar zijn ook zeer ervaren op mail, chat en met webcare.

Verzamelen van reviews

Hoe leuk is het om terug te lezen hoe blij jouw klant is met jou en en jouw service? Wij vragen actief om positieve reviews om andere potentiële klanten te overtuigen.

Meertalige klantenservice

Uiteraard bieden wij onze support in het Nederlands, maar ook in het Engels, Frans of Duits! 

Schaalbare klantenservice

Wij begrijpen dat er allerlei factoren zijn die invloed hebben op het aanbod. We stemmen verwachte pieken met je af zodat je altijd bereikbaar bent.

Deze klanten vertrouwen ons

Vereniging van Detacheerders Nederland
Vereniging van Detacheerders NederlandPeter Hulsbos
Lees verder
Vol vertrouwen en positief gestemd startten wij eind 2019 met het overzetten van onze backoffice naar Key-Factor. Inmiddels is de backoffice niet alleen zeer nauwgezet ingeregeld maar binnen een jaar ook beduidend geprofessionaliseerd. Niet alleen voor het heden maar dus ook voor de toekomst bleken de dames van Key Factor hun beloften meer dan waar te maken. En het is nog leuk ook….. Van harte aanbevolen!
iMeasure
iMeasureDarin Koekal
Lees verder
Als eigenaar van iMeasure kan ik met volle overtuiging zeggen dat Key-Factor absoluut een gamechanger is geweest voor onze backoffice. Key-Factor is de ideale backoffice-partner. Hun professionaliteit, expertise en passie voor het ondersteunen van processen zijn duidelijk zichtbaar in elk aspect van hun dienstverlening. Ik beveel Key Factor ten zeerste aan voor bedrijven die opzoek zijn naar een betrouwbare en geavanceerde backoffice-oplossing!
Chiropractie Vivante
Chiropractie VivanteDieuwertje Schuringa
Lees verder
Professioneel, betrouwbaar en goede communicatie. Onze patiënten vragen regelmatig waar die aardige praktijkassistent zit.
Eneco eMobility
Eneco eMobilityNiels Kroeze
Lees verder
Key-Factor. De kracht zit in de naam verborgen. Een sleutel of factor die het succes kan bepalen.
Osteopathie La Esencia
Osteopathie La EsenciaMarie-Anne Tenbült
Lees verder
Ik ben heel blij en zeer tevreden met alle hulp van de dames van Key-Factor. Voor, tijdens en na mijn zwangerschapsverlof zijn zij een grote steun geweest om alles in goede banen te leiden! Eén van de beste beslissingen in mijn zakelijke carrière, om met Key-Factor in zee te gaan.
Bink HR
Bink HRGert-Jan van Beurden
Lees verder
Belangrijke kernwaarden voor BINK HR zijn professioneel en persoonlijk. Dit is ook precies zoals ik Key-Factor heb leren kennen en waarom ik klant ben.
Chiropractie Woerden
Chiropractie WoerdenBirgitte Wejse
Lees verder
Ik ben ERG blij met het gehele vriendelijke en professionele team van Key-Factor. Mijn praktijk is altijd telefonisch bereikbaar en mijn cliënten worden heel goed geholpen. Echt een aanwinst voor mijn praktijk!
3.0 Expertise
3.0 ExpertiseJorik Fok en Dennis Overdam
Lees verder
In de afgelopen vijf jaar dat wij met Key-Factor werken, hebben wij hun dienstverlening als zeer professioneel, klantgericht en flexibel ervaren. Een partij waarmee wij als 3.0 Expertise ook graag in de toekomst verder mee willen samenwerken!
Vorige
Volgende

Super Customer Service al vanaf €330 per maand

Afhankelijk van de verwachte maandelijkse support, bieden wij een bundel aan die volledig past bij jouw situatie.

In een persoonlijk gesprek stemmen wij graag met je af hoeveel minuten support je per maand verwacht. Op basis daarvan bieden wij je een bundel aan die past bij die behoefte. Zo weet je waar je aan toe bent. Heb je méér support nodig dan er in je bundel past? Geen probleem! In jouw Key-Portal zie je jouw verbruik en als je er een keertje overheen gaat, betaal je dat deel bij. Heb je ons structureel vaker nodig? Wij nemen contact met je op zodat je altijd de voordeligste bundel hebt. Wel zo transparant.

Onboarding. Zo werkt het.

Kennismaken

Wij zijn van dichtbij. Tijdens ons bezoek leren wij je kennen, proeven wij de sfeer en brengen wij alle werkprocessen helder in kaart. Tijdens de intake vragen wij je het hemd van het lijf. 

Werkafspraken 

Wij hechten grote waarde aan kwaliteit. Daarom leggen wij alle werkafspraken zorgvuldig vast in een heldere standard of procedure. Dit protocol zorgt ervoor dat alle supporters op eenduidige wijze voor je werken. 

Techniek

Wij werken met veilige systemen. Onze supporters verwerken alles direct in het hart van je bedrijf: je eigen systemen, agenda’s of mailboxen. Ook krijg je realtime inzage in de verwerkte support via onze Key-Portal.

Leren

Wij presteren graag uitmuntend. Daarom zijn onze supporters hoog opgeleid en altijd gastvrij. Jouw nieuwe team leert in het inwerktraject alle ins- en outs van jouw processen, zodat wij altijd persoonlijk en van dichtbij zijn. 

Livegang

Wij zijn klaar voor de start. Nadat alles zorgvuldig is getest, komt het eerste contact, leuk! Je leest er alles over terug in de Key-Portal.

Evalueren

Wij leren van evalueren. Daarom blijven we met je in contact op gezette tijden, maar in het begin nét wat vaker. Aan het eind van de eerste dag bellen we met elkaar en geven we onze bevindingen door. Moet er nog iets aangepast worden? Geen probleem. We plannen daarna direct een nieuwe evaluatie, zodat onze support bij jou in beeld blijft.

Klaar om de volgende stap te maken?

Neem contact met ons op en wij helpen je snel verder!

Ringweistraat 2
4181 CM Waardenburg